קטגוריות
Uncategorized

לעבות את השפתיים בהליך פשוט וקצר – איך זה עובד?

ענף הרפואה האסתטית קיים מזה עשרות שנים. ככל שהטיפולים האסתטיים הפכו, עם הזמן, ללגיטימיים ומגוונים יותר, כך האהדה לשפתיים בשרניות רק הלכה וגברה, זאת מכיוון שנשים רבות הרשו לעצמן להגשים סוף סוף חלום ישן שהיה להן – ולהגדיל את האיבר שעבורן מהווה את החלק החשוב ביותר בפנים. זו היא גם הסיבה שההליך של עיבוי שפתיים נעשה פופולרי במיוחד בשנים האחרונות, כאשר רופאי אסתטיקה מומלצים רבים מבצעים אותו במקצועיות רבה.

קצת לפני שמתחילים במידה וזאת הפעם הראשונה שלך, קבלי מאיתנו טיפ קטן: 

בחרי את הרופא המומלץ באמצעות תמונות. ריכזנו עבורך בקישור הבא תמונות לפני ואחרי של עיבוי שפתיים (ניתן ללחוץ על הקישור 🙂 

השיטה המובילה לעיבוי שפתיים – הזרקת חומצה היאלורונית

 

השיטה המקובלת והפופולרית ביותר בימינו לעיבוי שפתיים, היא הזרקת מילוי, כדוגמת חומצה היאלורונית, שמעניק לשפתיים מראה בשרני ונפוח יותר, כאשר המטרה של הרופא המטפל היא להגיע למראה אותנטי, כזה שישמר את המראה הטבעי של השפתיים. החומר שעמו ממלאים את השפה מבוסס על חומר שהגוף מייצר שנקרא חומצה היאלורונית, חומר שמאפשר עיצוב ומילוי מדויקים ומעניק לעור גמישות ורכות רבה, התורמים ליצירת מרקם נעים של השפתיים בסיום התהליך.

למי יתאים הטיפול ומאיזה גיל ניתן לעבור אותו?

 

רופאים מומלצים מתחום הרפואה האסתטית, לרוב יבצעו טיפולים של עיבוי לשפתיים רק בסיום תקופת הגדילה, כלומר מגיל 18 ומעלה. הסיבות לעיבוי השפתיים הן רבות ומושפעות, בדרך כלל, מנתוני הגוף של הפונות לקליניקה: למטופלת מסוימת ייתכן שנוצרו קמטים בצידי השפה, אותם היא רוצה להעלים, לאחרת יש שפה דקיקה והיא מבקשת להגדיל את הנפח ועוד כהנה וכהנה סיבות. 

כל מיליליטר של תוספת חומר המוזרק אל השפתיים, יכול לשוות לפציינטית מראה אחר ממה שהיא כיוונה אליו, לכן חשוב שאת הטיפול עצמו יבצע אך ורק רופא מומחה, המיומן בהגדלת שפתיים ובהזרקת חומצה היאלורונית.

האם ניתן לעצב חלקים נוספים בפנים תוך כדי תהליך עיבוי השפתיים?

 

עיבוי השפתיים באמצעות חומצה היאלורונית, כמו כל טיפול אסתטי שאיננו פולשני, אורך מעט מאוד זמן ולאחריו המטופלת יכולה לשוב לביתה, מבלי שיהיה צורך בהוראות מיוחדות להתנהלות היום יומית – מלבד מעקב אחר מצב השפתיים, שייתכן שייראו מעט נפוחות יתר על המידה בימים הראשונים, אך בתוך זמן קצר יקבלו את המראה הסופי המבוקש. מסיבה זו, לא נהוג לשלב את הטיפול הזה, יחד עם טיפולים נוספים לעיצוב הפנים באותו המפגש.

עם זאת, ישנם כמה וכמה טיפולים לא פולשניים אחרים, שאותם מבצעים רופאי אסתטיקה מומלצים במרפאות שלהם – לכן ייתכן שאותו הרופא שביצע את הגדלת השפתיים, יבצע באותה המיומנות גם הליכים אחרים הכוללים הזרקת חומצה היאלורונית לצרכי עיצוב הפנים, למשל הזרקה לאף, ללחיים או לסנטר. 

כמה זמן התוצאות של הטיפול צפויות להחזיק מעמד?

 

במקרים שבהם הפציינטית תבקש להגדיל עוד יותר את השפתיים שלה, לאחר ימים ספורים מסיום התהליך הראשון, היא תוכל לשוב אל אותה המרפאה ולבקש מהרופא להזריק עוד קצת חומר מילוי – על מנת להגיע למראה החיצוני המועדף עליה. התוצאה צפויה להישמר לכל הפחות חצי שנה, כאשר שנה היא התקופה הממוצעת שבה התוצאה אמורה להחזיק מעמד ומראה השפתיים יישאר במיטבו. החזרה אל הקליניקה לצורך שיפור התוצאות מההליך הראשון, או חידוש החומצה ההיאלורונית לאחר כשנה, מצריכה מאמץ מסוים מצד המטופלות, לכן רבות מהן מעדיפות מראש לבחור בקליניקות הקרובות לביתן, בהן עובדים רופאי אסתטיקה מומלצים שיכולים להעניק להן את הטיפולים שהן מעוניינות בהם.

מחפשים רופאים מומלצים קרוב לבית? אתר היועצת הוא המקום בשבילכם

 

אתר היועצת מכיל שמות של רופאי אסתטיקה מומלצים מכל התחומים של הרפואה האסתטית, כאשר ניתן לבצע מיון וסינון על פי מקום המגורים. התפעול הנוח והפשוט של האתר, מאפשר לכל גולש למצוא קליניקות קרוב לבית ולקבל את מלוא המידע בנוגע למומחיות הרופא, כמו גם העלויות של ההליך המבוקש. האתר מציע חיפוש נוח בכמה קליקים בלבד – ומציג אינפורמציה חשובה באשר לטיפולים המגוונים, אותם מציעים הרופאים הרשומים לאתר, על מנת שפציינטים יוכלו לקבל את ההחלטה הנכונה עבורם בנוגע לזהות המטפל.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *