קטגוריות
Uncategorized

שלושה טיפים לדוגמנית מתחילה

יש לך חלום להיות דוגמנית? את חושבת שתוכלי להצליח בעולם הדוגמנות, שתוכלי להפיק מהמראה שלך כמה שיותר? זה הזמן לקחת את החלומות ואת הטבע שבורכת בו ולצעוד קדימה.

את שואלת את עצמך, מה אני צריכה לעשות כדי להפוך לדוגמנית, למי לפנות, מה הן דרישות הקבלה? איך זה בכלל עובד? עולם הדוגמנות הוא מאוד דינאמי, עם הרבה דרישות ושאיפות גדולות, ונשמח לתת לכן כמה עצות וטיפים במאמר שלפניכן.

אז איך מתחילים

את מרגישה שיש לך מראה ייחודי, אמרו לך שאת פוטוגנית, או כשאת נכנסת למקום מסוים את מרגישה שהמבטים מופנים אליך. והחלטת שאת רוצה לקחת את הנתונים המרשימים שיש לך  ולהתקדם מבחינה מקצועית. להתחיל ולהרוויח כסף עבור המראה שבורכת בו. 

כמובן שהנתונים הפיזיים והחיצוניים צריכים לעמוד בסטנדרטים מסוימים שתחום הדוגמנות דורש.  פרופורציות גוף נכונות, מראה מיוחד. כיום התפיסה היא הרבה יותר משוחררת בנוגע למבנה גוף הנדרש למקצוע הדוגמנות, אבל עדיין יש סטנדרטים מסוימים הנהוגים בענף.

אז אחרי שהחלטת שאת "הולכת על זה", הטיפ הראשון שלנו הוא למצוא סוכנות דוגמנות מקצועית. הארץ שלנו עמוסה בסוכנויות דוגמנות והתחרות היא  גדולה. חשוב שהסוכנות אליה פונים תהיה סוכנות ותיקה ומיומנת. כשהסוכנות מחליטה להעסיק דוגמנית היא  מקצה איש קשר המלווה אותה ומהווה גורם מתווך בינה לבין אודישנים, פרסומות ותצוגות. חשוב שתרגישי שמעניקים לך יחס אישי ושהסוכנות עצמה היא בעלת קשרים בעולם הפרסום והאופנה.

ומה הלאה?

לאחר שמצאת סוכנות דוגמנות ופנית אליה, מגיע שלב האודישן, הוא השלב בו נבדקת ההתאמה שלך לסוכנות בפרט ולעולם הדוגמנות בכלל. אודישן הוא בעיקר צילומים. לא כל מי שנחשבת ליפה או בעלת מראה טוב, עוברת מצלמה כמו שצריך. לכן את צריכה להגיע מוכנה לאודישן.

הטיפ השני שלנו הוא בהגיעך לאודישן חשוב לבחור את הבגדים המתאימים שמחמיאים לך , להתאפר במידה, לסדר את השיער בצורה טבעית. כל הפרמטרים שיאפשרו לך להיות במיטבך.

 וזכרי, כי גם בין אם את עדיין בשלב האודישן ובין אם את כבר דוגמנית פעילה, הגוף הוא הכלי שלך. לכן שגרת טיפוח היא חשובה מאין כמוה. תזונה נכונה, ספורט, הסרת שיער בלייזר ושמירה על עור הפנים, כל אלו חייבים להיעשות ברמה מקצועית ויסייעו לך להיות מוכנה לעבודות שונות.

וטיפ שלישי ואחרון , הכיני את עצמך לתנוחות הצילום המתאימות לך והמפרגנות ביותר, עם זוויות הצילום בה את במיטבך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *