המדריך לדוגמן או השחקן המתחיל

החלום של רבים הוא לפרוץ ב"תעשייה", כאשר תפקידי דוגמנות או משחק הם מהמבוקשים ביותר. זוהי לא משימה פשוטה על רקע הדרישות הגבוהות כיום מה"טאלנטים", או העובדה שחלק מהתחומים המזוהים עם עולם הזוהר נחשבים לתחרותיים בכל קנה מידה. 

החדשות הטובות הן שבאמצעות כמה דגשים פשוטים, ובראשם ייצוג על ידי סוכנות דוגמנות מהשורה הראשונה בישראל, תוכלו לשפר פלאים את הסיכויים שלכם להגשים את החלום.

מהם היתרונות של סוכנות דוגמנות?

מדי פעם, אנחנו שומעים על "סיפורי סינדרלה" במרכזם אדם שהתגלה די במקרה, במקום אקראי, והפך לסטאר בקנה מידה ישראלי או בינלאומי. למרות שיש מקרים כאלו גם מחוץ לאגדות, בדרך כלל יהיה צורך בעבודה קשה ומאומצת. לכן חשובה הפנייה לסוכנות דוגמנות שתייצג אתכם לכל אורך הדרך ותספק לכם יחס אישי, כפי שעולה בסקירה של סוכנות אימג' חוות דעת.

סוכנות דוגמנות בסדר גודל כזה תציע למיוצגיה קודם כל את הקשרים הענפים, שמהווים חלק בלתי נפרד מההצלחה בענף. כאשר היא מקיימת קשרי עבודה פורים עם כל הגורמים הרלוונטיים, למשל חברות אופנה או הפקה מהטופ הישראלי, באפשרותה לדאוג לכך שהמיוצגים שלה יהיו הראשונים בתור לקבל תפקידים וקמפיינים נחשקים.

סוכנות אימג' מציעה כמה שירותים חשובים לא פחות. הסוכנות היא אחת הבודדות המבצעות את ההפקה בפועל, על כל ההיבטים שלה: תוכן ותסריט, בחירת לוקיישן, ליהוק של דוגמנים.ות ושחקנים.ות, צילום, עריכה וכן הלאה. בתנאים האלו, ברור מדוע הכתובת הראשונה והיחידה שהיא תפנה אליה תהיה מצבת המיוצגים הרחבה שלה. סוכנות אימג' חוות דעת מציגות סיפורי הצלחה של אנשים שכך בדיוק קיבלו את התפקידים עליהם חלמו שנים.

הדרישות בדרך להצלחה כיום

בשנים עברו, דוגמנים (או אפילו שחקנים) היו יכולים להצליח אם היו מצוידים בנתוני פתיחה חיצוניים יופי דופן. ברור שגם היום הם משחקים תפקיד, אולם לא תמיד הם מספיקים. 

במידה רבה הגופים הפועלים בזירת הזוהר, וגם הקהל במובן מסוים, מחפשים אחר הדמויות שיעניקו לו את הערך המוסף. אנשים שישלבו בין מספר כשרונות, אפילו בתפקיד אחד: דוגמן שיודע לשחק, או דוגמנית שבין המעלות הרבות שלה ניתן למנות גם קול ערב במיוחד. בעידן הרשתות החברתיות יש כיום השפעה גם למקום הספציפי של הטאלנטים בזירות המקוונות, עם לא מעט כוכבי רשת ומשפיענים שהפכו לידוענים בקנה מידה עצום בדרך זו.

כל ההכשרה הנדרשת בתחום

סוכנות אימג' חוות דעת מצביעות על יתרון נוסף של הסוכנות, והוא האפשרות שלה לפתח את ארגז הכלים והכישורים של המיוצגים. זאת בדמות קורסים מקצועיים רלוונטיים לתחום, דוגמת משחק או עמידה מול מצלמה, שיעניקו את כל הדרוש בדרך לעיסוק המוצלח בתחום.

המסקנה הדי ברורה היא שהקפדה על כל הדגשים שהובאו כאן, ובעיקר ייצוג דרך סוכנות דוגמנות מקצועית באמת, יכולות להיות נקודת הפתיחה שלכם בדרך לכוכבות.