אימג' מציבה רף חדש

מדי שנה, אינספור אנשים – צעירים ומבוגרים כאחד, גברים ונשים גם יחד – מעוניינים להיכנס לעולם המשחק. הזוהר, האפשרויות לקריירה בארץ ובעולם, היכולת לקחת חלק בהפקות משמעותיות וההצלחה הכלכלית המחכה למוצלחים שבשחקנים הופכים את המקצוע לנחשק במיוחד.

אבל איך בדיוק מגשימים את החלום הזה? ייצוג של סוכנות דוגמנות, בשילוב לימודי משחק, יכולים לעשות את ההבדל. זה בדיוק מה שמספקת סוכנות אימג', מהבולטות והגדולות בישראל בתחום

משחק, דוגמנות ומה שביניהם

בשנים עברו, הייתה הפרדה ברורה יותר בין מקצועות ה"זוהר" השונים: דוגמנית הייתה דוגמנית, שחקן התמקד במשחק וכן הלאה.

בשנים האחרונות הגבולות בין התחומים נעשו כה מטושטשים, עד שרבים יגידו שהם התבטלו לחלוטין.

בסדרות ובסרטים הישראליים המצליחים ביותר תמצאו דוגמנים ודוגמניות מהשורה הראשונה, שעושים בחלק מהמקרים תפקידים מרשימים במיוחד. היבט אחר של השינוי הזה הוא בקמפיינים הפרסומיים, בהם יותר ויותר ידוענים, טאלנטים, שחקנים, זמרים וכדומה מקבלים מקום.

כיום מצופה מהשחקנים השונים בזירה לעשות כמה דברים במקביל, כך שהשימוש במונח "מולטי טאלנט" נעשה באופן תדיר. בנוסף מחפשים כיום אחר הערך המוסף. הכוכבים הגדולים של חיינו יכולים להיות צעירים בעלי רשימת עוקבים אדירה ברשתות החברתיות, יצרני באזז וכן הלאה.

כך לימודי משחק יכולים לסייע

המסלול שמציעה סוכנות אימג' מראה עד כמה ניתן, באמצעות הכוונה נכונה וקבלת הידע והניסיון הדרושים, לפרוץ גבולות. סוכנות הדוגמנות הוותיקה, הפועלת מאז 1983, מציעה תוכנית המשלבת בתוכה לימודי משחק.

המטרה היא להכין את המיוצגים בסוכנות לקבלת תפקידים במישורים שונים, כולל כמובן משחק. הקורס ללימודי דוגמנות שסוכנות אימג' מציעה למשל משלב בתוכו איפור, סטיילינג, עיצוב שיער, הליכה נכונה ותזונה ההכרחיים לכל דוגמן או דוגמנית, לצד משחק מול מצלמה או שיעורי תנועה ומחול.

היתרונות של לימודי משחק בסוכנות

יש אנשים ברוכי כישרון, שיוכלו להצליח ולשחק נהדר גם ללא הדרכה: השחקנית זוכת האוסקר ג'ניפר לורנס, למשל, לא למדה משחק מעולם. אלא שמדובר כאן באחוז מצומצם מאוד של יחידי סגולה. ההכשרה מהותית להתפתחות מרבית השחקנים, גם המוכשרים שבהם, ויכולה להיות הבסיס העיקרי להצלחה שלהם.

חשוב לזכור שסוכנות דוגמנות עשויה להציב את בוגרי הלימודים בנקודה מצוינת לאחר סיום הלימודים, או אפילו במהלכם. היא מחזיקה ברשת ענפה של קשרים עם מפיקים וגופי תוכן מכל סוג (תיאטרון, טלוויזיה, קולנוע וכדומה), וידוע הרי שקשרים מעולם לא הזיקו בתחום הזה.

יתרון חשוב אחר הוא שהלימודים מיישרים קו עם כל הנעשה בתעשייה כיום. כאשר מכוונים את המשתתפים לדעת מה מחפשים היום וכיצד ניתן להגשים עצמם, סיכויי ההצלחה עולים פלאים. לכן חשוב שהמקום בו לומדים יהיה מעורה בתחום ויפעל בתוכו בצורה הדוקה.

אם גם אתם רוצים לברר עוד על מסלולי לימודי המשחק ומסלולים נוספים בדרך להצלחה שלכם, תוכלו ליצור קשר ישירות עם בתי ספר בתחום לקבלת מידע נוסף על תוכניות הלימודים הקרובות, משך הלימודים, תנאי הקבלה וכן הלאה. בירור קצר שכזה יכול לשנות לכם את החיים.